Söndag

Helgen är snart slut och imorgon börjar en ny vecka. Smygstartar lite med en kort utbildning på em imorgon, för att sen börja jobba på riktigt på tisdag. Dock så jobbar Simon sin sista dag imorgon, så jag får ta med mig Emil på utb, men är bara 1,5 timme så jag hoppas att han sover en del av den och är tyst och lugn resten =) Får ta med mig lite mutor =)
 
Helgen har varit riktigt underbar bestående av kvalitetstid med en massa fina människor, den kunde inte på något sätt ha varit bättre.
 
Nya veckan imorgon börjar med ett träningspass på gymmet tillsammans med Amelie. Har verkligen tränat sjuk dåligt den här veckan som varit, så den här veckan är det skärpning! =)
 
Det hände en annan väldigt bra sak idag, vi fick äntligen våran bil såld, den har legat ute på blocket sen före jul, och nu är den äntligen såld. Är så skönt att slippa tänka på den mer, nu kan vi bara koncentrera oss på det som behöver fixas med den nya =)
 
Nej, dags för sängen så att jag orkar med veckan som kommer. Blir en spännande vecka, det känns verkligen asskumt att mammaledigheten är slut för denna gång och att jag nu ska jobba heltid igen.. vet inte riktigt om jag gillar tanken... Jag tycker ju att det ska bli roligt att jobba igen, men att vara borta så mycket från Emil, USCH!! Det ger mig en klump i magen bara av att tänka på det. Men får helt enkelt ta vara på all ledig tid! <3
 
Hoppas att ni haft en härlig helg! =)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0