Underbara helg

Efter en fredagskväll med jobb har jag resten av helgen varit ledig och jag har spenderat den på allra bästa sätt! Tillsammans med de jag tycker bäst om i hela världen: mina fina killar!
 
Igår åkte vi på utflykt till Västerås där det blev ett besök på IKEA, lite kläder shoppade, god lunch och smaskigt fika. Det stora inköpsmålet var en bokhylla till vårat sovrum så att vi skulle kunna flytta in alla pärmar m.m som stod i hyllan inne i Emils rum. En hylla blev köpt och vi fixade i ordning allt igår kväll, blev superbra! Så nu är Emils rum bara hans och innehåller bara hans saker!
 
Inatt sov Emil första hela natten utan att äta sen innan han blev sjuk, så när han vaknade vid 6.45 så var både han och jag rätt pigga. Simon sov dock vidare medan jag och Emil hade några riktigt mysiga timmar med lek i hans rum. <3
 
Sen på em så var jag och Linda på bio och såg Oz, superbra film som jag verkligen rekomenderar er att gå och se. Den var även i 3D, så man fick ett par hjärtattacker när saker på lite för nära en också, men riktigt bra var den verkligen! =)
 
Nu ikväll har det mest blivit slappande i soffan, och nu är det sängen som gäller. Imorgon börjar en ny arbetsvecka (min 3e efter mammaledigheten), börjar dock inte fören vid 14 så först blir det en fikaträff med några andra mammor =)
 
Hoppas att ni haft en härlig helg!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0