Operation sluta med välling på natten påbörjad!

Ja inatt var första natten som han inte fick välling på natten, trots att han vaknade flera gånger. Han har sovit många nätter utan förrut, men då har han gjort det frivilligt, inatt var det en fajt. Men vi hoppas att vi kan få honom att sova bättre på nätterna om vi får bort nattmaten. För de senaste veckorna har inte varit så roliga när det gäller sömnen, varken på dagen eller på natten, men framförallt inte på natten. Så vi får väl se hur det går :) Natten som var så var han vaken i två perioder, för mellan 23.30-01.30 och sen 04.30-07.00. Vid sextiden fick han dock frukost i form av gröt för då tyckte jag att det var morgon och han verkade hungrig :P Men vi får väl se hur de kommande nätterna blir =) Inatt får Simon ta honom hela natten då jag ska jobba dagpass imorgon, men sen jobbar jag två kvällspass så då kan vi hjälpas åt igen =)
 
Idag har jag varit ledig och det har jag njutit av. På förmiddagen så blev det en trevlig promenad i solen tillsammans med Lotta och Nellie, och på eftermiddagen så blev det ett besök hemma hos Katarina, Elsie och Viola för fika och lek. Supertrevligt!
 
Under kvällen har jag inte gjort så mycket, mest legat och myst i soffan med Simon. Är nog snart sovdags så att jag orkar upp till jobbet imorgon bitti. Känns så underbart att jag bara har 5 arbetspass kvar att jobba nu =)
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0