Underbara familj

Har haft en helt underbar helg bestående av 1-års kalas för våran finaste Emil. Jag började lördagsmorgonen med ett välbehövligt besök hos frisören. Sen blev det att åka hem och fixa klart tårtorna innan de första gästerna skulle komma =)
Gav oss på att göra en barbapappatårta, och måste säga att jag blev riktigt nöjd, helt ok för att vara första gången. Så här blev dem:
 
 
 
Dagen flöt på jättebra, Emil fick en massa jättefina presenter och var på bra humör nästan hela dagen. Dock sov han bara på fm, så när klockan passerade 16 så var han supertrött. Men han höll ut till klockan 19, då han somnade för att sova typ en halvtimme för att sen vara vaken 2 timmar till. Men då blev det mys med mormor och morfar i soffan då jag och Simon skulle iväg på Jonas 30-års fest. Var en riktigt trevlig kväll, men vi gav oss hemåt ganska tidigt då man var rätt seg efter dagens kalasande =)
 
Idag har varit en slappardag. På eftermiddagen tog vi oss dock iväg till Eskilsparken för några timmars lek. Först kom Jenny och Leo förbi och snackade en stund, och lite senare så kom Carro och Ludde och lekte. Blev en jättemysig eftermiddag. Sen när vi kom hem så blev det premiärgrillning, åh så gott det var! =)
 
Nej, ska väl fortsätta titta på VM finalen, sen blir det att sova tidigt för imorgon är det åter till verkligheten som gäller. Dags för en ny arbetsvecka... och eftersom jag på senaste 1.5 veckan bara jobbat 1 pass så har jag blivit lite lat. Men jobbar iallafall bara måndag och tisdag, innan jag sen är ledig onsdag och torsdag. =) Och sen är det ju bara 2 veckor kvar nu innan det är dags för mammaledighet igen! Som jag längtar!
 
Hoppas att ni har haft en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0