7km i regn

Vilken kalasbra dag jag har haft idag. Började ju med mysfrukost med hela familjen, och efter frukosten så åkte vi till Leos lekland. Vi hade inte varit där med Emil tidigare men han älskade det. Och även jag och Simon tyckte att det var superkul så vi lekte oss alldeles svettiga alla 3. Vi avslutade med att äta lunch där innan vi åkte hem för att sova middag. Både jag och Emil sov middag, medan Simon åkte till min mormor för att hjälpa henne byta till vinterdäck.
 
På eftermiddagen blev det en snabb sväng ner till stan för min del innan middagen. Efter maten så kom Simone hit och vi stack ut på en joggingrunda. När vi bestämde att vi skulle springa så var det uppehåll, men när jag kom hit hade himlen öppnat sig och nästan hela rundan regnade det. Men det var inte kallt medan vi sprang, så var ändå ok. Var först när man kom in som man kände hur kall och blöt man var, frös till och med efter en mycket varm dusch.
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen för är riktigt trött, så att jag vaknar utvilad inför veckans sista arbetsdag. =)
 
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0