EEG-undersökning

Ja, nu var undersökningen gjord och det gick mycket bättre än förväntat. Vi lyckades hålla honom vaken ända tills vi kom till sjukhuset, och han somnade efter 10-15 minuter på britsen. Helt klart godkänt! Nu väntar vi bara på resultatet.
 
Träningen känns riktigt bra just nu. Igår blev det 7km tillsammans med Simone, och idag var tanken att jag skulle vila, men då Simone skickade sms vid 18.30 så var jag inte så svårövertalad. Tanken var att vi bara skulle springa 4km, men slutade med 5km och på bästa tiden på väldigt länge. 30min och 46 sekunder, snart är vi under 30 =)
Känns så härligt att löpningen börjar flyta på nu... och på sidan av detta kör vi en plankan-utmaning. Idag är vi uppe på 1.5 minut. Började med 20 sekunder första dagen och tyckte då att det var tufft, så man blir väl bättre i alla fall. Är dag 12 idag, och dag 30 är det 5 minuter som gäller.
Tanken var ju att jag skulle vilat idag och sprungit imorgon, för sen jobbar Simon kväll onsdag och torsdag så då blir det ingen träning. Men vågar inte springa 3 dagar i rad, är lite rädd om knän och benhinnor så får nog bli en sväng till gymmet imorgon kväll! =)
 
Imorgon är det återigen jobb som gäller, så nu blir det sängen.
 
 
Har idag ätit en av mina favoriträtter. Hemmagjorda köttbullar med potatis, brunsås och lingosylt. =)
 
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Simone

Tack för i dag! Det gick ju riktigt lätt! Perfekt väder och perfekt sällskap :))

2013-11-11 @ 23:09:45
URL: http://krypinhossimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0