Energi

Idag har varit en sån där dag som jag har samlat en massa energi. Har tillbringat dagen ute i Ärla hos Linda. Har inte gjort så mycket egentligen, utan mest hängt. Barnen har lekt och vi har snackat skit. Sen var vi med och byggde duplo nån timme också =) Är så kul att se hur bra Emil leker tillsammans med Maja och Max, sen att han i de flesta fallen kanske leker bredvid dem, så leker dom med honom i alla fall, om ni förstår vad jag menar. =)
Var kvar där hela dagen, var inte hemma fören efter halv 7, så var bara att byta om till pyjamas på Emil, läsa god natt-saga och sen hopp i säng för honom. Själv har jag legat i soffan sen han somnade, och måste erkänna att jag redan är väldigt sömnig, så blir nog en dusch och sen sängen, trots att klockan inte ens är 21. 7
Men gäller att passa på att sova inatt då vi imorgon natt inte kommer att sova så mycket.
 
Emil ska göra epilepsiutredning på måndag morgon kl 7.30 och under den undersökningen så ska han sova. Så vi ska väcka honom kl 03 och sen hålla honom vaken, så kommer nog bli en tuff natt. =P Så gäller nog att sova så många timmar man bara kan i natt. =)
 
Hoppas att ni har en härlig helg! :)
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0