Födelsedagsfirande

Ja, då var det söndag kväll igen då, går så jäkla fort. Fast jag tycker att veckorna går rätt fort också, så är väl hela livet som går fort.
 
Har ju blivit ett år äldre i helgen, så detta har firats på bästa sätt: Lugnt och skönt tillsammans med min fina familj. Farmor dök upp vid 12, sen kom mamma och pappa en stund efteråt. Vid 14 kom mormor också så då blev det lite fika. Senare kom även Fredrik och både han och mamma och pappa stannade över natten, så blev god mat, god dricka och kortspel. En supermysig kväll som får mig att må bra. Emil har varit på superbra humör och verkligen njutit av besöket av mormor, morfar och morbror.
 
Idag blev det en träningsrunda tillsammans med pappa på förmiddagen, han jagade upp mig för vilstabacken ett antalgånger. Visserligen gåendes med stavar men jag kommer ha väldigt ont i armarna imorgon.. Men nu är det träning inför Tjejvasan som gäller. =)

Simon jobbar kväll idag så efter att Emil sovit middag så åkte vi till Stenby för att tillbringa eftermiddagen tillsammans med Simone och Agnes, som också var själva då Micke också jobbade kväll. Var en jättetrevlig eftermiddag och tiden går så mycket fortare när barnen har nån att leka med. =)
 
Nu ska jag ta och diska och sen blir det sängen! Ny vecka imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0