Kyla

Ja, nu verkar det ju som att vintern är på intågande, var riktigt kyligt ute i morse och min tjocka vinterjacka åkte på =)
 
Efter en dag med fullt upp på jobbet så hämtade jag Emil och vi gick hem för att äta middag och sen var det tyvärr snart nog sovdags för Emil. Han är så trött efter en dag på förskolan, så vid 18.30 vill han bara sitta i knät och gosa... och eftersom han imorgon ska vara på förskolan vid 7 så gjorde det inget att han somnade lite tidigare =)
 
Efter att Emil somnat har jag gjort plankan, betalat räkningar och lagt in nytt schema till förskolan. Är nu uppe på 3,5 minut på plankan, men ska imorgon gå tillbaka till 2,5 minut och börja om därifrån. Får så sjukt ont i ryggen efteråt, är nog en nerv som kommer i kläm så jag kan inte röra mig på typ 10 minuter. Idag var det värre än någonsin, så ska därför backa lite och se om det blir bättre när ryggmusklerna blir lite starkare =)
 
Nu ska jag ta tag i disken, sen blir det sova.
 
Hoppas att ni haft en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0