November

Äntligen fredag, känns lite extra bra med fredag denna vecka. Både för att man är rätt slut efter att Emil varit sjuk, men också för att Simon är ledig den här helgen så att vi får ha en mysig helg tillsammans alla 3, och vara bara vi. Kan inte komma ihåg när vi inte gjorde nåt Annat än umgicks bara vi en helg... Blir ju rätt mycket besök hos andra de helgerna Simon är ledig vilket ju såklart också är trevligt, men just nu känns det väldigt värdefullt att få umgås bara vi! <3

Imorgon blir det en sväng till Ikea, har lite saker vi behöver plus att det är roligt att komma iväg och shoppa lite. Har ikväll möblerat om lite i vardagsrummet, så får se om det blir något nytt imorgon... Tänkte göra en större omflyttning först, men det blev inge bra, så blev en lite mindre ommöblering. :)

Jaha, då var vi inne i november månad, har lite svårt att förstå hur fort tiden går, snart jul :)

Idag på eftermiddagen efter jobbet tog jag mig ut på en liten joggingrunda, men till skillnad mot i söndags så gick det idag supertungt, så blev endast 4km, men bättre än inget :)

Ikväll är det häng i soffan som gäller, vi har ätit hemmagjord pizza, druckit en öl och nu äter vi godis... Sen har vi tittat lite på idol också, men tror att jag snart ska sova, är lite småtrött... Men imorgon  blir det sovmorgon för mig :)

Hoppas att ni har en trevlig kväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0