Fredag!

Numera är fredag veckans bästa dag! Att sluta 12.45 och veta att man är ledig hela helgen är underbart!
Har idag utnyttjat em på bästa sätt. När jag slutade så stack jag till gymmet i väntan på att kunna hämta Emil strax efter 14 (han sover fram till dess). När jag hämtat honom så gick vi direkt till Eskilsparken där vi åt mellanmål och lekte. Var ju härligt väder, och jag älskar att kunna vara ute och leka med honom efter jobbet... Eftersom jag de övriga vardagarna slutar 17 så blir det inte så mycket tid kvar efter att man ätit middag, dessutom är det nästan mörkt den tiden nu.. =/ Så gäller att passa på när man har möjligheten. =)
 
Igår var mamma förbi en stund på kvällen, och var så kul att se hur glad Emil blev när hon kom. Eftersom det ofta går flera veckor, nån månad i mellan att de ses så är han ju ofta blyg i början, men nu hade det bara gått 4 dagar, så var så kul att se hur glad han blev. Hon fick en jättekram. Sen när hon skulle gå så fick hon en kram och en slängpuss.
Sen imorse när Simon skulle gå till jobbet så fick han en kram (han har tidigare inte kramat på "beställning") och sen sa han "hedå pappa". Första gången han satte ihop två ord så där tydligt... Han pratar ju inte så mycket riktiga ord än, så är ju så roligt när man ser att det kommer nya ord och sätt att prata. Älskade unge!
 
Imorgon ska vi till Stockholm för att fira bröllopsdagen (i efterskott) och mormor ska vara barnvakt. Nu ska jag ta en omgång med strykhögen, sen blir det sängen!
 
Hoppas att ni får en trevlig helg!
 
KRAM
 
 

Kommentarer
Postat av: Anni

Det är ju så kul när dom utvecklas. Devin säger inte eller super många ord och sen när det kommer nya eller ihop satta så blir man ju super glad :)

Grattis i efterskott till bröllopsdagen :)

2013-10-12 @ 05:59:29
URL: http://erikssonanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0