Underbara helg

Jag och Emil har spenderat helgen i Örebro då Simon jobbat hela helgen. Åkte igår morse efter frukost och vi började med ett besök hos Emils farfar och sambo och sen blev det lunch och en shoppingtur på stan med Måna. Tanken var att Emil skulle sova i vagnen medan vi åt lunch, men det blev inte riktigt så. Men lunch fick vi i oss och när han nån timme senare somnade så passade vi på att shoppa. =) Emil fick en superfin overall av Måna. <3
 
Kvällen spenderades med god mat, vin och en massa snack hemma hos Måna och H-I tillsammans med Patrik och Linnea. Mycket trevligt! Dock var klockan en aning för mycket när vi kom i säng så kan ju säga att jag var lite trött när Emil tyckte att det var dags att gå upp vid 4.45. Suck, gillar inte det här med att ställa om klockan... Men med en powernap på en timme (för min del) på förmiddagen och 1,5 timme på eftermiddagen så har jag överlevt dagen. :)
Även Emil var liite trött på fm och tvärdäckade vid 11.30 och sov sen 3 timmar. Under hans sovstund  så passade jag och Fredrik på att äta en lunch på stan. Trevligt, inte ofta vi ses själva och har tid att prata.
 
Sen på eftermiddagen när Emil vaknade så åkte vi hemåt till Simon som då slutat jobba. =) Medan dem åt middag så stack jag ut på en joggingrunda. Tanken var att jag skulle springa runt 4km, då jag kände mig lite sliten av för lite sömn, men efter en stund så rullade det på bra och slutade med att jag sprang 7km. Riktigt nöjd.
 
Nu blir det sängen. Imorgon ny vecka!
 
Min och Fredriks lyxlunch =)
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0