30 min positiv energi

Helgen var fantastisk! En mysig helg tillsammans med mina föräldrar, min bror och Simon. Galenskaparna var riktigt, riktigt bra, föreställningen var 3,5 timme lång, men det kändes det inte som. De är ju för härliga. =)
Efteråt var vi ute och tog några öl och sen väntade en god natts sömn. Även om vi inte kom i säng fören vid 2 så var ändå rätt utvilad vid 9, är nåt speciellt med att få sova utan att bli väckt =)
 
Väl hemma blev det en massa mys med Emil, härligt att vara borta men underbart att komma hem.
 
Idag var det dags för jobb igen och en lång dag för mig då vi hade möte efter jobbet. Sen efter att Emil somnat så blev det en löptur, sprang 30 minuter och det var härligt! Brydde mig inte om att starta runkeeper, kändes som att det idag inte spelade nån roll hur långt jag sprang, var bara så skönt att komma ut och kroppen kändes hyffsat lätt, trots drygt 2 veckors frånvaro från löpningen.
 
Nu blir det sängen för att vakna laddad för ännu en arbetsdag
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0