En ny vardag

Ber om ursäkt för dessa två veckors frånvaro i bloggen. Har varit lite för mycket så när det väl har varit lugnt har jag inte haft ork/lust att sätta mig och skriva... Men ska försöka skriva lite mer kontinuerligt nu.
 
Har nu jobbat 2 veckor på nya jobbet, och tror att det kommer att bli bra. Jag börjar få lite koll på en del saker också och har nu börjat ha eget ansvar för en del mottagningar, och har även suttit själv i telefonrådgivningen en förmiddag. Finns mycket kvar att lära, men går framåt i alla fall. =)
Däremot känner man hur ovan man är att jobba, och denna vecka så avslutade vi arbetsveckan med att köra en vakennatt mellan torsdag och fredag, så jag kände mig mer död än levande när jag gick hem från jobbet igår em. Då kändes det extra bra att alltid sluta 12.45 på fredagar =)
 
Förra helgen var en sån där helg där en massa positiv energi samlades. På lördagen hade vi besök av Simons pappa en stund på förmiddagen, och på eftermiddagen så tog vi en promenad.
På söndagen så spenderade vi hela dagen i Parken Zoo. Vi hade riktigt härligt sommarväder (Emil och Simon hade shorts och t-shirt och jag klänning trots att det var i början på september) och vi hade en riktigt underbar dag på alla sätt. Det märktes också att Emil har utvecklats väldigt mycket sen vi var där sist i juli nångång. Han uppskattade allting på ett annat sätt och klättrade omkring överallt. =P Det är en dag som jag kommer spara länge i mitt minne! <3
 
Denna helg jobbar Simon och jag och Emil får roa oss mest på egen hand. Emil sover nu middag och när han vaknar ska vi gå ner till Carro för att spendera eftermiddagen med henne, Ludde, Amelie och Zack.
 
Hoppas att ni har en trevlig helg!
 
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0