Första föräldramötet

Ja, ikväll har vi varit på första föräldramötet på förskolan, och då vi gärna ville gå båda två så kom bästa Linda hit och var barnvakt under tiden. Och det hade såklart gått jättebra (trodde ju inget annat) och han hade somnat snällt. Föräldramötet var bra, var kul att höra lite om vad de gjorde och vad de kommer att göra under året. Tänk att våran lilla kille är så stor att han går på förskolan =)
 
I natt hade vi en krångelnatt igen. Jag gick och la mig  redan 20.30 igår då jag hade en ihållande huvudvärk som inte ville släppa vad jag än gjorde... Men vid 22 så vaknade Emil och var väl vaken till efter 00.30... tjohoo... Simon jobbade natt så var ju tvungen att ta det själv... Sen imorse var han ju trött istället, väckte honom kl 7 då det bara var att hoppa i kläderna, äta lite välling och iväg till förskolan... Första stressiga morgonen..
 
Nu ska jag ta och gå och lägga mig och  hoppas på en dag fri från huvudvärk imorgon.
 
God natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0