Effektiv semesterdag

Idag har varit en väldigt effektiv dag! Har varit lediga båda två och har ägnat dagen åt att städa och rensa i förrådet samt kört allt skräp till tippen. Avslutade med att åka och tvätta bilen (väldigt välbehövligt) och med att åka till jysk och köpa nya utemöbler till balkongen. Blev jättebra! :)
Påvägen hem köpte vi med oss pizza, orkade verkligen inte laga mat. 

Emil hade tillbringat hela dagen med sin farbror så han var supernöjd! Längre än vanligt var han också uppe dagen till ära :)

Igår kväll var jag på grappa och åt middag och drack vin tillsammans med Katta! Supertrevlig kväll som gav en massa ny energi! 

Känns jätteskönt att det är fredag imorgon och sen ledigt igen :) dock jobbar Simon lördag och söndag så jag och Emil får roa oss på egen hand. Lördag har vi inga planer men söndag så ska vi till ärla och leka med Linda och barnen :)

Nu ska jag ta och sova så jag orkar upp imorgon bitti :)

Sov gott! 


Kommentarer
Postat av: måna

Emil o farbror klarar sig fint...medan ni gör fint! =)

2014-04-10 @ 23:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0