Lördag

Ännu en dag till ända, och den här helgen blev inte riktigt som planerat. Hade rätt mycket roliga planer för helgen, men de fick till stor del ställas in när Emil igår kväll tempade 38,7. Är ju antagligen pga öroninflammationen som vi vet att han men som man inte gör något åt, men man kan ju inte veta helt säkert att det inte är nåt annat som smittar, vilket gör att vi får hålla oss mestadels hemma för säkerhetsskull.

Men blev ändå en promenad och fika tillsammans med Katta medans Emil och Viola sov middag i vagnarna :) blev uteserveringspremiär i det härliga vädret! 


Annars har vi inte gjort så mycket idag, lekte lite ute på gården när vi kom hem. Och efter middagen har vi byggt med klossar och sett på Nicke nyfiken :)

Imorgon skulle vi ha lekt med Linda och hennes barn, som jag har längtat. Men det får vi nog ta en annan gång när Emil är frisk. 

Köpte ju nya utemöbler i torsdags, och lite blommor till balkongen igår som jag tänkte ni skulle få se. Riktigt nöjd blev jag faktiskt! 




Nu ska jag ta tag i strykhögen, samtidigt som jag ser på nån film. Simon jobbar kväll så får roa mig själv ett par timmar till :p

Hoppas att ni har en trevlig helg! 



Kommentarer
Postat av: måna

vad fint det blev! =)

2014-04-10 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0