Påskhelgen

Har haft en riktigt härlig helg, även om den inte riktigt blev som jag hade tänkt då jag råkade ut för en lite släng av magsjuka, men den var snabbt övergående så hade kunnat vara värre. 

Började helgen med att i fredags förmiddag åka till malmköping för att träffa Sara och lilla Kevin. På eftermiddagen åkte sen jag och Emil vidare till Dalarna för att spendera påsken hos mamma och pappa. Hade några riktigt fina dagar eftersom det var så himla härligt väder! 
Igår kväll när det var dags för Emil att sova för natten så styrde vi bilen hemåt. Skönt att passa på att åka när Emil ändå sover :)

Idag har Simon och Emil varit på parken Zoo hela dagen, men då mina 48 timmar inte helt passerat sen magsjukan så fick jag stannade hemma. Har dock mått helt bra så ägnade min egentid åt att städa hela lägenheten ordentligt, åt lunch på balkongen och tog en härlig powerwalk i solen. 






När killarna kom hem så hade de köpt med sig glass som vi åt på balkongen. 
Och efter middagen så gick vi ut till lekparken en stund, svårt att fatta hur fint väder det är. Gick i t-shirt fast klockan var 18.30 :)

Ikväll har jag äntligen beställt en gps-klocka, nu längtar jag tills den kommer :)

Nu ska jag ta en dusch innan biggest looser börjar :)

Hoppas ni har haft en härlig påskhelg! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0