Skärtorsdag

Påsken är på ingång och nu är jag ledig i 4 dagar! Shit vad underbart! 

Detta har jag firat med lite påskmat tillsammans med mina fina pojkar eftersom Simon sen ska jobba hela helgen och jag och Emil kommer tillbringa helgen hos mamma och pappa. 




Senare på kvällen blev det även en joggingrunda för min del, den första på en vecka då jag irriterats av en liten förkylning. Den försvann dock fort och nu hoppas jag att den inte kommer tillbaka. Blev 5 tunga km i vilstaspåret, men alltid lika skönt efteråt :)

Nu ska jag sova. Imorgon förmiddag ska vi till malmköping för att hänga lite med min kusin och hennes lilla son, sen efter lunch när det av norrut :)

God natt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0