Uppsala

Söndag igen nu då, veckorna går så himla fort, och veckan som kommer nu är det ju bara 4 arbetsdagar :)

Helgen har spenderats hos Sandra, Magnus och Minna i Uppsala. Har varit en riktigt mysig helg med mycket lek, bus och mys! Har tagit promenader, hängt i lekparken, ätit lunch på stan, lekt med barnen, druckit vin, pratat en
massa och bara hängt! <3
Morgonen idag startade en aning tidigt för mig och Emil (4.30), så har varit lite segt idag men med några powernaps för både mig och Emil så har vi klarat dagen bra! 

Nu ska jag se mästarnas mästare och sen tänker jag nog sova, har ingen lust att starta veckan med att vara helt slut. Hade tänkt träna idag när vi kom hem, men känner mig inte helt hundra i kroppen (även om jag egentligen tror mer på att det är trötthet än sjukdom) så  tar det säkra före det osäkra och vilade. Sen har jag även lite känningar i benhinnorna, så benen mår nog bara bra av att vila lite extra. Blir vila imorgon också då Simon jobbar kväll men siktar på tisdag :)

Avslutar med ett par bilder från helgen :)

Lunch på stan:

Sandra och jag lyxade till det med varsin drink! 



Hoppas att ni haft en trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0