VAB-måndag

Börjar nya veckan med att vabba då Emil haft feber under helgen och är allmänt hängig. 
Ringde på förmiddagen till öron då vi har tid nästa vecka för bland annat hörseltest men det känns som att det inte kommer gå att göra det eftersom han fortfarande har ont i dem. sköterskan jag fick prata med höll om det och bokade in oss på en akuttid för att kolla hur hans öron såg ut nu. 

Fick träffa en jättebra doktor som tittade i hans öron. Han hade ingen direkt pågående inflammation just nu men eftersom han har vätska bakom båda trumhinnorna så får han väldigt lätt ont i öronen så fort han bli förkyld och slemhinnorna svullnar... Ska på nytt läkarbesök med hörselkontroll i slutet av maj. 

För att bli av med lite negativ känsla så stack jag ut och sprang 5km när Simon kom från jobbet. Hade väldigt stumma ben hela passet, och ändå sprang jag på årsbästa på 5km, riktigt nöjd! Med tanke på hur bena kändes idag så borde jag kunna göra ännu bättre med pigga ben. 

Nu ikväll har jag varit helt otroligt godissugen, och för att hindra mig från att åka och köpa nåt så åt jag lite glass. Inte alls det jag var sugen på egentligen men det fick duga. :p


Nu ska jag sova, imorgon blir det jobb då Simon är ledig. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0