Bra dag

Har haft en riktigt bra dag. Började med besök på förskolan på förmiddagen, och känner att det var ett klokt beslut att gå dit och hälsa på. Emil var väldigt blyg och tillbakadragen i början, men lekte mer och mer, även om han gärna ville ha mig i närheten, men det blir ju skillnad när jag inte är där. Sen blev han jätteledsen när de gick in för att äta lunch och vi skulle åka hem, han ville gärna följa med in och äta lunch, så tror att allt kommer gå super på måndag! :)

Efter lunch och middagssovning åkte vi som planerat ut till Ärla. En lugn, härlig eftermiddag/kväll blev det, bjudna på middag blev vi dessutom :) Emil trivs verkligen hemma hos dem, och det gör mig så glad. Känns skönt att veta att jag alltid kan lämna honom där om det är nåt. Och han tycker att det är så roligt att leka med Maja och Max. <3

Kvällen har varit lugn, har pysslat lite och sen hängt i soffan.. Nu är det sovdags. 
Imorgon kväll kommer min underbara vän Lina hit, är över 1,5 år sen vi sågs sist, ska bli så roligt att ha henne här! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0