Fantastiskt avslut på semestern

Imorgon är det dags att jobba igen efter 4 veckor semester, och det känns helt ok faktiskt. Visst hade jag utan problem kunnat haft några veckor till, men ska även bli skönt att få in lite rutiner igen. 

Avslutade mina semesterveckor med en toppenhelg. Har haft besök av Lina, och jag har verkligen bara njutit hela helgen! I fredags blev det lugnt då båda var trötta, blev lite häng i soffan med varsitt glas vin och en massa prat. 
Igår på eftermiddagen var jag, Lina och Emil till parken zoo en sväng, och sen på kvällen åkte vi ner på stan och drack vin. Så härligt att få en kväll bara vi, även om det såklart varit roligt att umgås tillsammans med Emil och Simon också. Var länge sen jag var ute så länge, vi var inte hemma fören 2.30 :p

Idag blev det mest slöande på förmiddagen och fram tills Lina skulle åka vid 15. Jag har väl mått bättre kan man kanske säga, men det kunde varit värre också! :p
Efter att vi lämnat henne vid stationen så åkte vi till Leos lekland där vi lekte några timmar. Kände att vi behöver aktivera oss lite, och med tanke på Regnet så ville vi helst vara inomhus. :)

Ikväll blir det lite packande och förberedande inför morgondagen. Efter jobbet imorgon så ska vi åka till Västerås och springa blodomloppet, så måste ha med träningskläder också. Ska bli roligt även om jag just nu inte känner mig jättesugen på att springa, men det hinner kanske ändra sig tills imorgon! :)

Hoppas att ni haft en härlig helg! 
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0