Jobbig natt

Sitter nu i en stol utanför husvagnen alldeles själv. De andra är uppe på stan och jag har sovit middag ett par timmar. Kan säga att det verkligen behövdes efter natten som var. Han vaknade precis när jag hade somnat och var hysteriskt ledsen, och tog sig för munnen och sa att han hade ont. I över en timme bara grät han, och sen började väl alvedonen kicka in och han somnade. Men han har sovit väldigt oroligt och velat sova väldigt nära vilket gör att jag inte sovit så bra. Sen började det om igen vid 5... 
Och eftersom han varit så ledsen inatt så ringde jag till en vc och fick en tid på förmiddagen. Vilket sen kändes helt onödigt då han var mindre ledsen på förmiddagen. Han äter nästan inget men han verkar inte ha ont om han inte försökte äta... Men då hade vi ju redan en tid, och mycket riktigt så var det bara ett virus och besöket var helt i onödan.. Men så kan det gå när man inte lyssnar på förnuftet utan bara på mammahjärtat. Hans feberkramper har jag lärt mig att hantera, det här var nåt annat.. Och sen att man bor i en husvagn gör väl att man har lite mindre tålamod.. 
Diagnosen till det halsonda var iallafall virusblåsor i mun/hals och det gör enligt läkaren väldigt ont och det är helt förståeligt att han inte vill äta. 


Efter att ha sovit middag i 2 timmar så känns iallafall allt lite bättre, och jag väntar nu på mina hjärtan. Simon tog Emil i vagnen när han skulle sova middag så att jag skulle få sova, det tackar jag för! <3

Nu ska jag läsa lite i väntan på att de dyker upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0