Semester

Igår åkte vi äntligen på semester :) första stoppet var på en camping utanför Säffle. Blev en mysig kväll med grillat och kortspel :)

Idag blev det en träningsrunda, men har lärt mig en läxa. Står det vandringsled så betyder det inte joggingspår :p 
Så här såg det ut vissa delar, blev jobbiga 8km :)





På eftermiddagen åkte vi vidare till grebbestad där Sandra, Magnus och Minna var :) till middag blev jag bjuden på bland det godaste jag ätit någonsin. Grillad marulk, så jäkla gott! 

Efter middagen gick jag och Sandra ner till stranden en sväng, missade solnedgången precis Men det var rätt vackert ändå :) 





Nu dricker vi vin och pratar, snart sovdags! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0