tredje advent

Har haft en mycket mysig helg med en massa kvalitetstid med min fina familj.

Vi var ner på stan en sväng och nu är vi nästan färdiga med julklapparna, har bara någon liten komplettering kvar att fixa. :)

Var bjudna på middag igår hemma hos Katta Och Macke, var lika trevligt som vanligt. Dessutom så leker Emil och viola väldigt bra tillsammans, är roligt att se


Idag tog hela familjen sovmorgon till klockan 9! Sen efter frukost passade jag på att åka och handla, skönt att få hem det mesta inför jul. På eftermiddagen åkte vi till Malmköping för att fika hemma hos farmor.

Nu ikväll har vi gjort pepparkakshus, Emil tyckte det var väldigt roligt! Sen Har jag även hunnit med en joggingtur med Simone. Efter att Emil lagt sig så har Simon varit effektiv och bakat både saffransbiscotti och nougat :)


Nu ska jag snart sova, sista arbetsveckan nu innan julledigheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0