Feber

På förmiddagen så var vi till Katta och hennes flickor och lekte. Började med att leka ute en stund innan vi gick och fikade lite och fortsatte lekandet ute. Emil gillade inte uteleken alls, grät mest och tyckte inget var roligt. Gick lite bättre inne, men även där hade han lätt till gråt... 
Åkte hem vid 11 och gjorde plättar till lunch som Emil åt med god aptit. Sen somnade han som en stock och sov i 2 timmar. 



När han vaknade så fick jag förklaringen till varför han varit så grinig på förmiddagen, han hade 38,5 i temp... Så eftermiddagen och kvällen har varit väldigt lugnt. Mamma och mormor var här på middag och nu sover Emil och Simon och jag hänger i soffan.. Vi tittade på melodifestivalen en liten stund, men påmindes snabbt varför vi inte brukar titta. Så nu ser vi en serie istället och sen blir det att sova tidigt, vet ju inte alls hur natten blir... Emil ligger i sin säng nu men lyfter in han till mig sen när jag lägger mig, måste hålla koll på om han krampar... 

Hoppas att ni har en härlig helg! Kram 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0