Förkylning?

Vaknade inatt/imorse med jätteont i halsen, så där så jag knappt kunde svälja. Mådde i övrigt bra så stjälpte i mig en kopp te och gick till jobbet. Tänkte att antingen så blir jag bättre eller så blir jag sämre, och blir jag sämre får jag väl gå hem. Och jag har mått rätt bra under dagen, det halsonda försvann nästan helt under dagen och inga andra symtom dök upp. Nu har smärtan kommit tillbaka lite och känner mig lite seg. Men har ingen lust att bli sjuk så nu sitter jag i soffan med en kopp te, ett stort glas juice och en skål med avokado och keso. Ska läsa en bok en stund och bara ta det lugnt, och sen blir det att sova tidigt och sova bort förkylningen. :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0