Fredag!

Äntligen fredag och denna fredag inleder ledig helg för hela familjen. Vi avslutade veckan med en vanlig dag då Emil äntligen är frisk och kunde gå till förskolan :)

Efter jobbet idag gick jag och tränade i väntan på att kunna hämta Emil. Var ett tag sen jag var på gymmet, så var skönt att jag äntligen tog mig dit.. Tycker ju inte gym är så roligt, men skönt när det är gjort! 




När Simon kom hem från jobbet så skruvade vi isär Emils spjälsäng, och skruvade ihop hans växasäng. Och jag tror att han gillade den, klättrade upp och ner en massa gånger :) får se hur natten går... :)

Till middag blev det tacos

Nu har Emil precis somnat, helt utan problem trots ny säng, mammas duktiga kille! Jag har hällt upp ett glas vin och ska läsa lite i den nya "vi föräldrar" som kom idag, samtidigt som os går i bakgrunden 

Trevlig fredag på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0