Härliga helg

Har haft en otroligt härlig helg där jag samlat en massa energi. 

Idag hade vi mysfrukost med nybakat bröd. Sen plockade vi inne i Emils rum ett tag, sorterade in alla Emils leksaker i den nya förvaringen. Blev rätt bra, nu måste jag bara hitta lite tavlor till väggarna :) kanske kan hitta lite tavlor när vi ska till Ullared i mars :)


Sen hann jag även med en joggingrunda på förmiddagen, 6km blev det idag, på den bästa snittiden hittills, 5.31 min/km.. Riktigt nöjd :)

Emil sov middag i nya sängen idag för första gången, och det gick jättebra. Han somnade direkt :)

På eftermiddagen så åkte jag och Emil hem till Jonas och Adrian för att leka, var jättetrevligt. Adrian har blivit så stor sen jag såg honom sist, våra barn är inga bebisar längre ;)

Nu hänger vi i soffan och kollar "så ska det låta", sen blir det nog sängen, så man är pigg inför nya veckan :) nu håller vi tummarna för en vecka utan sjukdomar! 

Hoppas att ni haft en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0