Kvalitetstid

Fredag kväll nu då, sitter här ensam i soffan, Emil sover och Simon jobbar. 
Men vi har haft en riktigt härlig eftermiddag så jag ska inte klaga. Känns som jag knappt har träffat Emil mer än korta stunder på ett par veckor nu så jag har sett mycket fram emot denna helgen då jag får umgås med honom non stop hela helgen. Synd bara att Simon jobbar så vi får inte så mycket tid ihop alla 3... 

Idag på eftermiddagen så har vi varit på Leos lekland tillsammans med Katta och tjejerna. Så himla roligt, och härligt att bara ägna flera timmar åt att bara leka och ha roligt tillsammans :)
Väl hemma så lagade vi mat och åt middag innan det blev mys i soffan medan vi tittade på bamse i trollskogen :) 

Nu blir det häng i soffan ett tag innan det är dags att sova, gäller ju att sova tidigt eftersom dagen imorgon lär ju börja tidigt :)

Hoppas att ni får en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0