Tjejvasan

Ligger som vanligt en söndag i soffan och slötittar på så ska det låta. Känner mig lite mör efter helgen som varit.

Körde ju tjejvasan för första gången igår och tog mig i mål på en tid jag är helt nöjd med. Sen är jag inte nöjd med känslan i kroppen då jag kände att jag inte alls kunde åka som jag ville, så fort jag ökade det minsta och åkte på lite så gick pulsen upp och jag blev lätt illamående tills jag drog ner en aning på tempot. Riktigt störande. Så nästa år ska jag vara bättre tränad och bättre uppladdad. Och sen får jag ju starta i ett mycket bättre startled, vilket gör stor skillnad, eftersom jag nu fick starta väldigt långt bak. 

Idag på förmiddagen så åkte jag och Simon hem, och eftermiddag har vi spenderat med Emil. Tänk vad mycket man kan sakna någon efter bara ett par dagar, men han har haft det såå bra med farmor.  :)

Nu ikväll så var planen att ta en snabb promenad, för att få ur stelheten ur kroppen men när Simone frågade om jag ville följa med på en liten joggingrunda så var jag inte sen att ändra mina planer. Så 4 km blev det och  kroppen kändes faktiskt riktigt pigg, om än lite stel ;) 

Nu ska jag strax ta och lägga mig. Ny vecka imorgon :) 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0