Träning och belöning

Har haft en ganska lugn söndag. Vi började dagen rätt tidigt, så vid 8.30 hade vi tröttnat på att leka inne så då klädde vi på oss och gick ut. Började en promenad tillsammans med Amelie och Zack innan det var dags för dem att gå till Zacks dans. 
Då gick jag och Emil till eskilsparken och lekte där en stund. Fick efter en stund oväntat sällskap av Bitte, Patrik, Agnes och Gustav. :)

Väl hemma igen så var vi trötta och lite kalla efter att ha varit ute i 1.40h. Lekte en stund innan jag vid 11 började med maten. Efter en stund tittade jag ut i vardagsrummet och hittade Emil sovandes i soffan, så han fick sova före lunchen idag istället.. Men blev en väldigt lång kväll då han sov så tidigt. :)

Vid 12 kom Agnes hit då jag skulle vara barnvakt ett par timmar då Simone och Micke jobbade omlott några timmar.. Gick hur bra som helst, hon är så go! 

Under eftermiddagen har Emil haft lite feber så Simon och han blir hemma imorgon... 

Nu ikväll så har jag varit ute och sprungit en sväng, sprang 5km och höll ett rätt bra tempo, känns bra att jag börjar få till lite fart i kroppen :) 
Har sedan belönat mig med att trycka i mig en hel pizza :) brukar inte äta en hel men idag var jag så jäkla hungrig.. Nu är jag mätt och väldigt törstig ;) 


Nu är det snart dags att sova. Hoppas att ni haft en trevlig helg!! :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0