Vabruari

Tanken var att Emil skulle gå till förskolan imorgon då han varit feberfri ett par dagar och idag varit pigg. Men vid 16-tiden slog febern till igen, stackars vår plutt. Håller tummarna att febern mirakulöst är bortblåst imorgon och att han är pigg och glad :) 

Har ikväll tillryggalagt ytterligare 7km löpning, börjar känna att jag kommer tillbaka lite efter uppehållet på dryga 3 veckor :)


Nu har jag ätit lite kvällsmat och ska snart sova.. Emil får sova med mig i våran säng inatt nu när han har feber igen. Tanken på kramper finns ju där, även om det verkar vara lugnt denna gång... Jag hoppas innerligt att han har haft sin sista kramp, att han nu växt ifrån det.. 

Simon kommer vabba imorgon med, och sen är jag hemma på fredag, om han inte mirukalöst skulle må helt bra imorgon :)

Trevlig kväll!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0