Bra start på helgen

Ja då var det fredag igen då, tyvärr så jobbar Simon hela helgen, men kommer bli en bra helg ändå. :)

Idag har vi tillbringar eftermiddagen och kvällen hemma hos Simone, Micke och Agnes. Barnen lekte och vi pratade en del, även om jag fick leka rätt mycket också då Emil inte varit på strålande humör... Eller ja han har snarare varit en liten gnällspik... Gråtit för minsta lilla, inte riktigt likt honom... Han kunde liksom stå mitt på golvet utan att nån var i närheten och bara börja gråta.. Jag hoppas att han inte håller på att bli sjuk igen...

Nu sover Emil och jag dricker ett glas vin och äter lite chips... fångarna på fortet är på tv...




Imorgon ska vi ev hem till katta och flickorna på förmiddagen och på eftermiddagen ska vi träffa min mamma och mormor, de kommer på middag :) 
Simon jobbar kväll idag, dag imorgon och kväll på söndag.. Så vi får iallafall lördagskvällen tillsammans. 

Hoppas att ni har en trevlig kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0