Onsdag

Började inlägget med att skriva rubrik och döpte inlägget till torsdag... Tyckte det kändes lite konstigt men det dröjde sedan en liten stund innan jag kom på varför, det är ju onsdag idag... 

Idag har vi varit tillbaka i vanlig vardag igen, både jag och Simon har jobbat och Emil har varit på förskolan. Blev bara en dag på förskolan för Emil denna veckan då Simon är ledig imorgon och jobbar kväll på fredag... 

Ikväll har jag faktiskt suttit och pysslar en stund, var några veckor sen sist, ångrar att jag inte tar mig tid lite oftare :)
Nu sitter jag och äter lite kvällsmat och sen blir det sängen. Fick sms av Simon för en stund sen att han skulle gå ut och ta en öl med några kollegor efter jobbet, så när han kommer sover nog jag. :) jag hoppas att Emil sover bra inatt, för natten som var sov han jätteoroligt under ett par timmar. Var då och då jätteledsen, men var liksom inte kontaktbar, så tror att det är nattskräck som spökar... 

Imorgon jobbar Simon dag så då är planen att få till en kvällsjogg, ser mycket fram emot detta då det var flera veckor sen jag joggade sist... Har ju bara blivit en massa skidåkning, förstående nog ;)

Nu ska jag äta upp och sen sova! God natt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0