Sötsug

Vardag igen nu, tycker faktiskt att det är ganska skönt. Trivs ju på mitt jobb, så känns inge tråkigt med att helgerna är över. 
Dagen på jobbet flöt på väldigt bra, tyckte att tiden gick väldigt fort. Emil har varit hemma med Simon idag som ännu inte fick gå till jobbet igen efter magsjukan, så jag hade bara att gå raka vägen hem efter jobbet och till ett dukat bord också. Jag har det rätt bra :)
Men imorgon är allt som vanligt igen då både Simon ska jobba och Emil ska till förskolan. Så idag fick Emil lägga sig lite tidigare än han gjort under ledigheten, då han de senaste dagarna sovit till runt 7, och det går ju inte imorgon då vi ska vara på förskolan vid 7 :)

Nu ikväll har jag varit riktigt sötsugen, och då vi nu bestämt oss för att försöka dra ner lite på onyttigheterna, så får jag försöka komma på andra tankar.. Planen är att försöka hålla helt nyttigt i veckorna, och sen unna sig lite onyttigt en dag i helgen, sen träning ihop med det. 
För att stilla suget ikväll så blev det en tallrik avokado och keso istället, vilket är nästan lika gott det :) 


Nu ska jag sätta mig och pyssla en stund. :)


Kommentarer
Postat av: Simone

Åh, va gott det ser ut!! Jag är också riktigt sötsugen nu, men ska försöka hålla mig. Gå och lägga mig istället kanske ;)

2014-01-07 @ 21:18:24
URL: http://krypinhossimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0