Dags för jobb igen

Har haft en helt underbar  helg!! Igår var vi på Katarina och Marcus bröllop, och de var såklart helt otroligt fina! Hela dagen och kvällen var helt fantastisk och jag är väldigt glad att vi fick vara med och dela deras dag med dem! 

Dagen idag har varit väldigt seg, jag har väl inte mått nåt vidare om jag ska vara ärlig. Har inte varit jättebakis, men väldigt sliten och trött, är inte van att vara vaken och festa så sent längre :p
Som tur var så tog svärmor (som var barnvakt) Emil imorse och vi fick sovmorgon till 10. :) och sen efter lunchen passade jag på att sova middag tillsammans med Emil en timme också, så efter det kändes det lite bättre. 
Eftermiddagen spenderades i lekparken med Simon och Emil, mysigt att göra saker alla tre! 
Efter middagen så bytte jag om och stack ut på en joggingrunda. Eftersom jag mått lite halvbra hela dagen förväntade jag mig en rätt tung runda men kroppen kändes riktigt pigg och det blev en härlig runda på 7km :) mycket nöjd med den avslutningen på dagen och helgen! 

Imorgon är det dags för jobb igen efter 2 veckors ledighet. Men som tur är så är det bara 2 veckor innan jag har 4 veckor semester så egentligen är det inte synd om mig men just idag känns det lite tungt, speciellt då Simon och Emil är lediga de här veckorna. Har dessutom tackat ja till att jobba extra på akuten fredag och lördag, men kommer kännas bra när pengarna kommer. :) och sen gillar jag ju att jobba där, så blir nog bra när jag väl kommer dit :)

Nu blir det att iallafall kolla första halvlek av VM-finalen och sen behöver jag sova :)

Hoppas att ni haft en bra helg! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0