Ledig dag

Idag har vi varit lediga hela familjen, helt underbart!! 
Kände även i kroppen att det var välbehövt, har ju ändå gjort 7 arbetspass på 6 dagar, men riktigt roligt har det varit! 

På förmiddagen idag blev det väldigt lugnt, jag gick upp med Emil när han vaknade strax efter 7, och väckte sedan Simon vid 8.30 och la mig då och sov en timme till.
Sen blev det lunch på stan, och medan Emil sov middag så gick vi en sväng på stan. Eftermiddagen spenderade vi i rothoffsparken tillsammans med Jonas och Adrian! En väldigt härlig dag med kvalitetstid med mina fina pojkar.

Dagen avslutades med ett joggingpass, som var väldigt tungt, men alltid härligt när det är gjort! 
Nu laddar jag för sista arbetsveckan innan 4a veckor semester... Ska visserligen jobba 3 pass på akuten en vecka in i semestern, men det gör inte så mycket. Känns dock väldigt motigt att jobba de här sista fyra passen (har semester på fredag) då jag mycket hellre skulle spendera dem med Simon och Emil som är lediga och ska hitta på en massa kul! 
Jaja, bara att bita ihop! 

Hoppas att ni haft en bra helg!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0