Några dagar sedan sist

Har inte blivit nåt skrivet på några dagar, men har ju varit så fint väder så har varit ute så mycket vi har kunnat istället :) 

När jag skrev sist så var vi i Norrköping, på torsdagen så blev det en dag till i Kolmården, då även med sällskap av Måna och Hans-Inge. Lite sämre väder denna dag men som tur var inte så mycket regn så var inte så farligt :) var bland annat på delfinshowen, Emil tyckte det var rätt spännande, även om det var lite svårt att sitta stilla :)

När vi kom hem på fredagen så var det dags för Simon att jobba och jag och Emil gick till Eskilsparken för att leka med Katta och tjejerna.

På lördagen lekte vi med Bitte, Agnes och Gustav på förmiddagen. På kvällen åkte jag hem till Katta för att dricka vin och bara hänga lite, en jättetrevlig kväll!! 

På söndagen var vi till malmköping och grillade med mina föräldrar hemma hos farmor :)

I måndags morgon tog jag och Emil tåget till Stockholm för att tillbringa dagen med Sara och Kevin. Blev en härlig dag med mycket prat, lyckades till och med få en hel timme själva när båda barnen sov :) 
Tanken var att jag skulle ha träffat Claire för en fika på em, men hon blev sjuk.. :(

På kvällen tog vi tåget till Uppsala där Simon precis hade anlänt. Tillbringade hela tisdagen tillsammans med Sandra, Magnus och Minna, spenderade bland annat ett par timmar på stranden. Supermysigt! 
Kvällen avslutades med middag hemma hos Anders innan vi åkte tillbaka mot Eskilstuna. 

Gårdagen inleddes med en mycket tung  joggingrunda i solen. På eftermiddagen åkte jag och Emil hem till Simone och Agnes där barnen fick bada i en liten barnpool. :) en härlig dag i solen! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0