Uppladdning

Idag har det varit en bättre dag på jobbet, bjöds på goda sommarbakelser av Nina. Hon vet hur man förgyller arbetsdagen! 

Efter jobbet blev det en liten powernap i soffan medan Emil kollade på tv, sen blev det lite lek innan vi tog ett bad tillsammans. Han tycker att det är mycket roligare att bada om nån av oss badar med, och inte mig emot :) sen läste vi Godnattsaga och myste lite innan han somnade. Bäst att samla på mig en massa Emil-mys för imorgon åker de till Örebro och kommer inte hem fören lördag kväll, så träffar honom inte fören söndag... Och jag ska ändå jobba imorgon och lördag kväll på akuten, så lika bra att de hittar på nåt annat :)

Efter att han somnat så stack jag ut och joggade en sväng, och nu ska jag snart sova så att jag är laddad för 14 timmars arbete imorgon :) 







God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0