Å-loppet och besök av mamma

Måndag idag och bara 2 veckor kvar till första ledigheten. Som jag längtar!! Även om det kommer kännas lite konstigt sista dagen Emil är på förskolan, för att sen vara ledig i 8 veckor, undrar vad han kommer att tänka :p men ska bli så härligt att ha honom hemma och få en massa tid med honom! Jag ska verkligen njuta! <3 

I lördags var det dags att springa å-loppet, och är rätt nöjd med tiden faktiskt... Men har ändå en del att förbättra för att nå mitt mål på tjejmilen i Stockholm! :)


I helgen var mamma här på besök. Simon jobbade helg så behövde lite hjälp med Emil under loppet... Sen passade vi på att ha lite tjejkväll efter att Emil somnade, självklart blev det lite scrapbooking och ett par glas vin. 

Igår efter att Simon kom hem så åkte jag iväg till Tuna park för lite egentid och shopping inför midsommar. Träffade även Katta och hennes tjejer och tog en snabbfika! :) 

Nej, nu blir det sovdags. Imorgon blir det äntligen träning med baby runners igen! 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0