Ett kärt återseende

Redan onsdag, och har mest hängt i soffan hela kvällen. Är helt slut, både fysiskt och psykiskt, så dags att sova snart. 
Efter jobbet idag så gick jag till nära & kära där jag hade ett ärende att uträtta. :) blev stående där rätt länge och pratade med hon som äger butiken, hon är underbar! 

I måndags hade jag besök av min bästa Anna, första gången vi sågs på 1,5 år då hon precis kommit hem från Australien. Umgicks först med Emil en stund, han var ju bara 5 månader när hon åkte så var kul att de äntligen fick träffas "på riktigt" :)
Efter att han somnade så drack vi lite vin och pratade en massa, har ju en del att ta igen. :) 


Nu ser jag fram emot en sommar då vi hinner ses en massa! :) 

Nu blir det sängen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0