Sommaravslutning på förskolan

Ikväll har det varit grillkväll på Emils förskola, jättemysigt var det, även om vädret hade kunnat vara lite bättre... Men iallafall uppehåll stora delar av tiden :) 

Jag och Emil tog sen bussen hem till Emils stora förtjusning, medan Simon fick cykla hem :) 

Imorgon blir en lång dag, först jobbar jag 7.45-12.45, sen fortsätter jag med ett pass på akuten 13-21.30 (eller 22). Är första passet sen i början av förra sommaren, så ska gå bredvid imorgon, och sen är tanken att jag ska jobba lite i sommar. Är inbokad på en helg iallafall :)
Ska faktiskt bli jättekul att jobba, har saknat mitt gamla jobb! Hoppas på att det blir en lagom kväll så att jag hinner komma in i det lite! :) 

Somnade faktiskt skapligt igår och kände mig rätt pigg imorse, trots att Emil vaknade redan 5.30. Sen tyckte Emil att det var dags att gå ut redan 6.15, så vi gjorde oss klara och gick till lekparken en stund innan jag lämnade på förskolan vid 7 :) en riktigt härlig morgon utan stress och med lite kvalitetstid i morgonsolen! 

Har precis anmält mig till å-loppet på lördag, så nu är det bara att ladda! Ett 14-timmars pass är nog en bra uppladdning tror jag ;)

God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0