Nya löparskor

Fredagkväll som jag har spenderat med att rensa ur min garderob, hade så himla mycket kläder som jag inte använder, och en hel del som jag hade glömt att jag hade för det låg i botten. Men nästan en hel sopsäck kastat blev det  :)
Så nu är jag redo för Ullared imorgon :)

Idag efter jobbet och innan jag hämtade Emil så var jag och hämtade mina nya löparskor som jag skickat efter. 


Skitnöjd då de satt perfekt (hade provat i butik) och nästan halva priset mot butik. :)

Efter att jag hämtat Emil så lekte vi i eskilsparken tillsammans med Bitte, Agnes och Gustav :) 

Nu ska jag snart ta och sova, imorgon bitti bär det av söderut :)

Trevlig helg! 

Kommentarer
Postat av: Simone

Söderut? Vad har jag missat nu?

Svar: Ska till Ullared :)
Cessan

2014-03-15 @ 06:15:17
URL: http://krypinhossimone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0