Myshelg med familjen

Blev lite ändrade planer för helgen. Skulle åkt till Sandra och Magnus i Uppsala, men pga olika anledningar så bestämde vi oss för att vara hemma istället. Väldigt tråkigt på ett sätt, men ändå skönt då jag har en del saker som borde bli gjorda! Måste börja baka inför Emils födelsedag tillexempel, inte länge kvar nu innan våran lille "bebis" blir 2 år!! Tiden går alldeles för fort! 

Igår var vi på middag hemma hos Katta och Macke och deras tjejer! Supergod mat, mycket trevligt sällskap och glada och nöjda barn. Vad kan man mer begära? :) Emil höll ut ända till efter 22 då vi cyklade hemåt, men då somnade han innan vi hann ut från deras gata. Så roligt att se hur bra barnen leker ihop.. Eller ja, Emil är väl inte med och leker så mycket utan leker mest bredvid dem, men på slutet lekte de verkligen tillsammans en lång stund, speciellt Emil och Viola, så kul att se. :)

Imorse slog Emil på stort och sov till strax innan 8, så skönt! :) 

Idag har vi inte gjort så himla mycket. Jag har sprungit 13km vilstaskogen. Väldigt lugnt och sakta, var helt underbart härligt, precis vad jag behövde. Sen har det blivit en storhandling och lite tvättande. Nu sover Emil och vi ser Eurovision. Men tvivlar på att jag kommer orka se klart, men känner mig än sålänge hyffsat pigg! 

Imorgon förmiddag blir det badhuset :)

Hoppas att ni har en trevlig kväll! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0