Tandläkarbesök

Började nya veckan med ett besök hos tandläkaren. Lagade ett hål och drog ut en visdomstand... Gick rätt bra och jag har klarat mig utan att få någon ordentlig smärta. Har molvärkt så jag har tagit alvedon, men ingen ordentlig smärta. Flexade dock hem från jobbet lite tidigare då jag började känna mig lite konstig i kroppen, var väl spänningarna som släppte skulle jag tro.. När jag kom hem så tvärslocknade jag och sov drygt 45 minuter... 

Ikväll har det blivit lite bakande, jag bakade en omgång kakor till kalaset i helgen och Simon bakade ananaspaj till ikväll. Lite födelsedagsfirande så här kvällen före då Simon jobbar kväll imorgon.... 


Nu blir det sängen, är helt slut. 

God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0