Vårruset

Igår var det dags för vårruset i Västerås. Är nöjd med mitt lopp, även om jag hade kunnat springa bra mycket fortare om det inte varit för alla människor som gick överallt. Att det ska vara så svårt för folk att placera sig i rätt startgrupp. Väljer man startgrupp "löpare" så kan man väl inte börja med att gå. Så mycket svordomar blev det de första kilometrarna. Men sen kom jag in i min löpning så slutresultatet är jag ändå nöjd med. Tiden blev 25,33 men min klocka stannade på 4,7km så tror inte att det är 5km, så runt 26.30 kanske om det varit exakt 5km... Men det roliga var att jag kände att mitt mål att springa under 25 inte är omöjligt om jag kan springa på hela tiden... Nästa gång ska jag springa i tidtagningsklassen så att jag får starta längre fram! :)

Har semester idag, för idag är det ingen vanlig dag... :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0