September

Ny vecka och ny månad. Nu är hösten här på riktigt, och efter en fantastisk sommar så kan jag känna att det faktiskt ska bli lite mysigt med höst :) 
Jag hoppas på en höst med fint väder, inte allt för många VAB-dagar och mysiga familjehelger. :)

Idag har Simon varit i Örebro och hjälpt Patrik, Linnea och Dalia att flytta, så Emil har varit hela dagen på förskolan. Så var en rätt trött kille när vi kom hem, så efter vi ätit middag så blev det ganska snart sovdags. 
Har äntligen tagit tag i potträningen, och det går iallafall framåt :)

Nu ligger jag i soffan, känner mig lite hängig...  Hoppas att jag inte håller på att bli sjuk. 
Väntar på att Simon ska komma hem nu, kan ju vara trevligt att hinna ses lite iallafall, innan det är dags att sova! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0