Tjejmilen

Ligger i soffan framför fångarna på fortet och känner mig helt totalt slut. Fixade tjejmilen utan att gå men mer var det inte, men kroppen var långt ifrån på topp så det är inte så konstigt. Förrutom att jag varit förkyld hela veckan så bjöd natten till idag endast på 4,5 timmes sömn. Emil vaknade vid 00.30 och var jätteledsen, antagligen mardrömmar. Sen somnade han inte om igen fören vid 4, suck! 
Så med den uppladdningen så är jag nöjd att jag genomförde loppet och iallafall klarade mig under timmen. Men har haft en mysig dag med familjen, även om Emil varit lite trött och gnällig.. 





Och nu har tröttheten tagit ut sin rätt och jag funderar på att kasta in handduken och gå och lägga mig, trots att klockan bara är 21. 

Hoppas att ni haft en bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0